Technické specifikace
# Rozměry | ||
Celková délka | 2.160 mm | |
Celková šířka | 720 mm | |
Celková výška | do r. 1999 | 1.170 mm |
po r. 1999 | 1.200 mm | |
Rozvor | do r. 1999 | 1.485 mm |
po r. 1999 | 1.490 mm | |
Výška sedla | 810 mm | |
Výška stupaček | 372 mm | |
Světlá výška | 130 mm | |
Suchá hmotnost | 223 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 253 kg | |
Maximální zatížení | 174 kg | |
# Rám | ||
Typ rámu | kosočtverečný | |
Přední odpružení | teleskopická vidlice | |
Zdvih předního odpružení | 109 mm | |
Zadní odpružení | kyvné rameno | |
Zdvih zadního odpružení | 120 mm | |
Zadní tlumič | tlumič plněný dusíkem | |
Rozměr přední pneumatiky | 120/70 ZR17 (58W) Radial | |
Rozměr zadní pneumatiky | 180/55 ZR17 (73W) Radial | |
# Značky pneumatik | ||
Bridgestone | přední: BT57F RADIAL G | zadní: BT57R RADIAL G |
Dunlop | přední: D205FJ | zadní: D205G |
Michelin | přední: MACADAM 90X S | zadní: MACADAM 90X S |
Přední brzda | hydraulická, dva kotouče s 3-pístkovým třmenem | |
Zadní brzda | hydraulická, jeden kotouč s 3-pístkovým třmene | |
Úhel přední vidlice | 25° | |
Závlek | 99 mm | |
Palivová nádrž | 24,0 l | |
# Motor | ||
Vrtání a zdvih | 79,0 x |
|
Zdvihový objem | 1.137 cm3 | |
Kompresní poměr | 11,0:1 | |
Ventilový rozvod | řetězem DOHC | |
Otvírání sacího ventilů | o |
|
Zavírání sacího ventilů | o |
|
Otvírání výfukových ventilů | o |
|
Zavírání výfukových ventilů | o |
|
Mazací systém | tlakový s mokrou klikovou skříní | |
Typ olejového čerpadla | dvoukolové zubové | |
Chladicí systém | kapalinový | |
Vzduchový filtr | papír | |
Klikový hřídel | jednodílný | |
Suchá hmotnost motoru | 83,0 kg | |
Uspořádání válců | čtyři válce v řadě, odklon 30° od svislé osy | |
# Příprava palivové směsi | ||
Typ | PGM-FI (programované vstřikování) | |
Průměr škrticích klapek | 42 mm | |
# Přenos hnací síly | ||
Typ spojky | vícelamelová, mokrá | |
Ovládání spojky | hydraulicky | |
Převodovka | 6-stupňová, stálý záběr | |
Primární převod | 1,571 | |
Výstupní převod | 2,647 | |
# Převodové poměry rychlostních stupňů | ||
První | 2,769 | |
Druhý | 2,000 | |
Třetí | 1,579 | |
Čtvrtý | 1,333 | |
Pátý | 1,167 | |
Šestý | 1,042 | |
Kulisa řazení | vratný systém ovládaný levou nohou, 1-N-2-3-4-5-6 | |
# Elektroinstalace | ||
Systém zapalování | tranzistorové, počítačem řízené s elektrickým předstihem | |
Systém startování | elektrickým spouštěčem | |
Dobíjení | třífázový alternátor | |
Regulátor/usměrňovač | tyristorový, plné usměrnění | |
Systém osvětlení | bateriový | |
# Mazací systém | ||
Objem motoru | při vypouštění | 3,8 l |
při rozebrání | 4,6 l | |
po výměně filtru | 3,9 l | |
Doporučený motorový olej | Honda GN4 4-taktní nebo ekvivalentní olej | |
Třída | API SF nebo SG | |
Viskozita | SAE 10W-40 | |
Tlak oleje na snímači | 490 kPa při 5.400 ot/min. | |
# Rotor olejového čerpadla | ||
Dopravní čerpadlo | vůle okraje | max. 0,15 |
vůle těla | 0,15-0,21 | |
stranová vůle | 0,04-0,09 | |
Chladicí čerpadlo | vůle okraje | max. 0,15 |
vůle těla | 0,15-0,21 | |
stranová vůle | 0,04-0,09 | |
# Palivový systém (PGM-FI) | ||
Číslo typu škrticí klapky | GQ 40 D | |
Startovací podtlak | ||
Základna škrticí klapky pro synchronizaci | č. 3 | |
Volnoběžné otáčky | 1.100 ± 50 | |
Vůle plynové rukojeti | 2 - 6 mm | |
Odpor čidla teploty vstupního vzduchu (při |
1 - 4 kΩ | |
Odpor čidla teploty chladicí kapaliny (při |
2,3 - 2,6 kΩ | |
Odpor vstřikovačů paliva (při |
13,0 - 14,4 kΩ | |
Odpor elektromagnetického ventilu (při |
20 - 24 Ω | |
Vrcholové napětí pulzního generátoru vačky (při |
min. 0,7 V | |
Vrcholové napětí pulzního generátoru zapalování (při |
min. 0,7 V | |
Absolutní tlak v sacím potrubí při volnoběhu | 200-250 mm Hg | |
Tlak paliva při volnoběhu | do roku 1999 | 294 kPa |
od roku 1999 | 343 kPa | |
Průtok palivového čerpadla (při 12 V) | min. 220 cm3 za 10 sekund | |
# Chladicí systém | ||
Objem chladicí kapaliny | chladič a motor | 3,2 l |
vyrovnávací nádržka | 1,1 l | |
Uvolňovací tlak víčka chladiče | 108-137 kPa | |
Termostat | začátek otevírání | 80° - 84° C |
plné otevření | 95° C | |
krok ventilu | 8 mm | |
Doporučené chladivo | vysoce kvalitní nemrznoucí ethylenglykolová směs s obsahem antikorozních přísad | |
Standardní koncentrace chladiva | 50 % směs s měkkou vodou | |
# Hlava válců a ventily | Standard | Servisní limit |
Komprese válců | 1.275 kPa při 350 ot/min | |
Zakřivení hlavy válců | 0,10 | |
Ventily a jejich vodítka | ||
Ventilová vůle (S) | 0,16 ± 0,03 | |
Ventilová vůle (V) | 0,22 ± 0,03 | |
Vnější průměr dříků (S) | 4,975 - 4,990 | 4,965 |
Vnější průměr dříků (V) | 4,960 - 4,975 | 4,950 |
Vnitřní průměr vodítek (S) | 5,000 - 5,012 | 5,040 |
Vnitřní průměr vodítek (V) | 5,000 - 5,012 | 5,040 |
Vůle vodítko - ventil (S) | 0,010 - 0,037 | |
Vůle vodítko - ventil (V) | 0,025 - 0,052 | |
Průmět vodítek na hlavu válců (S) | 16,3 - 16,5 | |
Průmět vodítek na hlavu válců (V) | 16,3 - 16,5 | |
Šířka ventilových sedel (S,V) | 0,90 - 1,10 | |
Volná délka pružin - Vnitřní (S, V) | 37,4 | |
Volná délka pružin - Vnější (S, V) | 40,6 | |
Zdvihátka - Vnější průměr | 25,978 - 25,993 | 25,97 |
Zdvihátka - Vnitřní průměr vývrtu | 26,010 - 26,026 | 26,04 |
Vačkový hřídel - Výška vačky (S) | 38,42 - 38,50 | 38,12 |
Vačkový hřídel - Výška vačky (V) | 38,38 - 38,46 | 38,08 |
Vačkový hřídel - Házivost | 0,05 | |
Vačkový hřídel - Olejová vůle | 0,020 - 0,074 | 0,10 |
# Spojka a příslušenství | Standard | Servisní limit |
Doporučená spojková kapalina | DOT 4 | |
Hlavní spojkový válec - Vnitřní průměr válce | 12,700 - 12,743 | 12,760 |
Hlavní spojkový válec - Vnější průměr pístu | 12,657 - 12,684 | 12,650 |
Volná délka spojkové pružiny | 57,4 | 56,2 |
Tloušťka třecí lamely - A1 | 3,72 - 3,88 | 3,50 |
Tloušťka třecí lamely - A2 | 3,72 - 3,88 | 3,50 |
Deformace třecího talíře | 0,30 | |
Vnější vodítko spojky - Vnitřní průměr | 28,000 - 28,021 | 28,031 |
Vnější vodítko spojky - Vnější průměr | 34,975 - 34,991 | 34,965 |
Vnější průměr klikového hřídele u spojky | 27,980 - 27,993 | 27,970 |
# Vidličky a hřídel řazení | Standard | Servisní limit |
Vidlička - Vnitřní průměr | 12,000 - 12,021 | 12,030 |
Vidlička - Tloušťka čelistí | 5,93 - 6,00 | 5,90 |
Vnější průměr hřídele řazení | 11,957 - 11,968 | 11,950 |
# Spojka alternátoru/startéru | Standard | Servisní limit |
Vnější průměr hnaného válečku startéru | 51,699 - 51,718 | 51,684 |
# Kliková skříň / písty / válce | Standard | Servisní limit |
Válec | ||
Vnitřní průměr | 79,000 - 79,015 | 79,100 |
Ovalita | 0,10 | |
Kuželovitost | 0,10 | |
Deformace | 0,05 | |
Píst, pístní kroužky | ||
Poloha kroužku | značka "IN" směrem k sací straně | |
Vnější průměr pístu | 78,970 - 78,990 | 78,900 |
Měřicí bod průměru | 15 mm od pístního čepu | |
Vnitřní průměr vývrtu čepu | 19,002 - 19,008 | 19,030 |
Vnější průměr čepu | 18,994 - 19,000 | 18,984 |
Vůle mezi čepem a vývrtem | 0,002 - 0,014 | |
Vůle mezi horním kroužkem a drážkou | 0,030 - 0,065 | 0,08 |
Vůle mezi druhým kroužkem a drážkou | 0,015 - 0,045 | 0,06 |
Mezera mezi konci kroužků - Horní | 0,20 - 0,35 | 0,50 |
Mezera mezi konci kroužků - Druhý | 0,40 - 0,55 | 0,70 |
Mezera mezi konci kroužků - Olej. | 0,2 - 0,8 | 1,0 |
Vůle mezi válcem a pístem | 0,010 - 0,045 | |
Vnitřní průměr užšího konce ojnice | 19,030 - 19,051 | 19,061 |
Vůle mezi ojnicí a pístním čepem | 0,030 - 0,057 | |
Olejová mezera klikového čepu | 0,030 - 0,052 | 0,062 |
# Klikový hřídel / převodovka / vyvažování | Standard | Servisní limit |
Klikový hřídel | ||
Stranová vůle | 0,05 - 0,20 | 0,30 |
Házivost | 0,30 | |
Olejová vůle ložiska | 0,017 - 0,035 | 0,045 |
Převodovka - Vnitřní průměr ozubených kol | ||
M5, 6 | 31,000 - 31,025 | 31,040 |
C1 | 26,000 - 26,021 | 26,040 |
C2, 3, 4 | 33,00 - 33,025 | 33,040 |
Převodovka - Vnější průměr objímky | ||
M5, 6 | 30,950 - 30,975 | 30,930 |
C2 | 32,955 - 32,980 | 32,930 |
C3, 4 | 32,950 - 32,975 | 32,930 |
Převodovka - Vnitřní průměr objímky | ||
M5 | 27,985 - 28,006 | 28,020 |
C2 | 29,985 - 30,006 | 30,020 |
Převodovka - Vůle objímka - kolo | ||
M5, 6 | 0,020 - 0,062 | 0,100 |
C2 | 0,020 - 0,070 | 0,110 |
C3, 4 | 0,025 - 0,075 | 0,110 |
Převodovka - Vnější průměr čepu | ||
M5 | 27,967 - 27,980 | 27,957 |
Převodovka - Vnější vodítko spojky | 27,980 - 27,993 | 27,970 |
Převodovka - Vnější průměr protihřídele | ||
C2 | 29,967 - 29,980 | 27,957 |
Převodovka - Vůle objímka - hřídel | ||
M5 | 0,005 - 0,039 | 0,080 |
C2 | 0,005 - 0,039 | 0,080 |
# Přední kolo / odpružení / řízení | Standard | Servisní limit |
Minimální hloubka dezénu | 1,5 | |
Tlak v pneumatice za studena | ||
Do 90 kg | 290 kPa | |
Do max. | 290 kPa | |
Axiální házivost | 0,20 | |
Házivost disku kola | ||
Radiální | 2,0 | |
Axiální | 2,0 | |
Tlumiče | ||
Volná délka pružiny | 232,9 | 228,2 |
Směr pružiny | užší konec dolů | |
Házivost trubice | 0,20 | |
Doporučený olej | Pro Honda Suspension Fluid SS-8 | |
Výška hladiny oleje | 142 | |
Kapacita | 483 ± 2,5 cm3 | |
Moment ložiska hlavy řízení | 10 - 15 N | |
# Zadní kolo / odpružení | Standard | Servisní limit |
Minimální hloubka dezénu | 2,0 | |
Tlak v pneumatice za studena | ||
Do 90 kg | 290 kPa | |
Do max. | 290 kPa | |
Axiální házivost | 0,20 | |
Házivost disku kola | ||
Radiální | 2,0 | |
Axiální | 2,0 | |
Sekundární řetěz | ||
Délka/spoj | DID DID50ZVS-110LE | |
RK RK50LFOZ1-110LE | ||
Vůle | 25 - 35 | 50 |
Tlumič | ||
Délka instalované pružiny | 209,1 | |
# Hydraulické brzdy | Standard | Servisní limit |
Přední | ||
Brzdová kapalina | DOT4 | |
Tloušťka kotouče | 5,0 | 4,0 |
Házivost kotouče | 0,3 | |
Vnitřní Ø 1. hlavního válce | 12,700 - 12,743 | 12,760 |
Vnější Ø 1. hlavního pístu | 12,657 - 12,684 | 12,650 |
Vnitřní Ø 2. hlavního válce | 14,000 - 14,043 | 14,055 |
Vnější Ø 2. hlavního pístu | 13,957 - 13,984 | 113,945 |
Vnitřní Ø válce brzdiče | ||
Pravý Horní | 27,000 - 27,050 | 27,060 |
Pravý Střední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
Pravý Dolní | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
Levý Horní | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
Levý Střední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
Levý Dolní | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
Vnější Ø pístků brzdiče | ||
Pravý Horní | 26,916 - 26,968 | 26,910 |
Pravý Střední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
Pravý Dolní | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
Levý Horní | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
Levý Střední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
Levý Dolní | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
Zadní | ||
Brzdová kapalina | DOT4 | |
Výška brzdového pedálu | 65 | |
Tloušťka kotouče | 5,0 | 4,0 |
Házivost kotouče | 0,30 | |
Vnitřní Ø hlavního válce | 17,460 - 17,503 | 17,515 |
Vnější Ø hlavního pístu | 17,417 - 17,444 | 17,405 |
Vnitřní Ø válce brzdiče | ||
Přední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
Střední | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
Zadní | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
Vnější O pístků brzdiče | ||
Přední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
Střední | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
Zadní | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
# Baterie / dobíjení | ||
Baterie | ||
Kapacita | 12V - 10Ah | |
Proudová ztráta | max. 0,2 mA | |
Napětí - Plně nabitá | 13,0 - 13,2V | |
Nabíjet při 20 °C | méně než 12,3V | |
Nabíjecí proud | ||
Normální | 0,9A / 5 - 10 h | |
Rychlo | 4,0A / 0,5 h | |
Alternátor | ||
Kapacita | 0,46 kW / 5.000 ot/min. | |
Odpor nabíjecí cívky (20 °C) | 0,1 - 1,0 Ω | |
Zapalování | ||
Zapalovací svíčky | Do r. 1999 | CR9EHVX - 9 (NGK) |
Po r. 1999 | IMR9A - 9H (NGK) | |
Vzdálenost mezi elektrodami | 0,80 - 0,90 mm | |
Maximální napětí zapalovací cívky | min. 100 V | |
Maximální napětí pulzního generátoru | min. 0,7 V | |
Časování zapalování (značka F) | Do r. 1999 | 12 ° před horní úvratí při volnoběhu |
Po r. 1999 | 8 ° před horní úvratí při volnoběhu | |
# Elektrický startér | Standard | Servisní limit |
Délka kartáčků startéru | 12,0 - 13,0 | 4,5 |
# Žárovky / přístroje / spínače | ||
Žárovky | ||
Přední světlo - Dálkové | 12 V - 55 W | |
Přední světlo - Potkávací | 12 V - 55 W | |
Brzdové/koncové světlo | Do r. 1999 | 2 x 12 V - 21/5 W |
Po r. 1999 | 2 x 12 V - 32/3CP | |
Přední směrová světla | 2x 12 V - 32CP | |
Osvětlení RZ | 12 V - 4CP | |
Osvětlení přístrojů | Do r. 1999 | 4 x 12 V - 1,7 W |
Po r. 1999 | 2 x 12 V - 1,4 W | |
Kontrolka směrových světel | Do r. 1999 | 2 x 12 V - 3 W |
Po r. 1999 | LED | |
Kontrolka dálkového světla | Do r. 1999 | 2 V - 3 W |
Po r. 1999 | LED | |
Kontrolka neutrálu | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
Po r. 1999 | LED | |
Kontrolka tlaku oleje | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
Po r. 1999 | LED | |
Kontrolka PGM-FI | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
Po r. 1999 | LED | |
Pojistky | ||
Hlavní pojistka | 30 A | |
Pojistka PGM-FI | 30 A | |
Podřízené pojistky | 2 x 20 A, 5 x 10 A | |
Nejvyšší napětí tachometru | min. 10,5 V | |
Odpor teplotního čidla | ||
Při 80 °C | 47,5 - 56,8 kΩ | |
Při 120 °C | 14,9 - 17,3 kΩ | |
Odpor čidla množství paliva | ||
Plná nádrž | 4 - 10 Ω | |
Prázdná nádrž | 81 - 91 Ω | |
Spínač ventilátoru | ||
Spuštění | 98 - 102 °C | |
Zastavení | 93 - 97 °C |
Komentáře
Přehled komentářů
Skvělá stránka, škoda že je díky barvám nečitelná.
petr
(petr, 28. 12. 2009 20:32)Zdarvim panove potreboval bych poradit nefungujou mi dve polohy prepinani ventilatoru u hondy civic nevite nahodou co s tim muze byt?Jestli nekdo poradi napiste mi na Badajpetr@seznam.cz
barva písma / pozadí
(Dan, 7. 2. 2011 14:28)