Jdi na obsah Jdi na menu
 


 Technické specifikace

# Rozměry
Celková délka  2.160 mm
Celková šířka  720 mm
Celková výška do r. 1999 1.170 mm
  po r. 1999 1.200 mm
Rozvor do r. 1999 1.485 mm
  po r. 1999 1.490 mm
Výška sedla  810 mm
Výška stupaček  372 mm
Světlá výška  130 mm
Suchá hmotnost  223 kg
Pohotovostní hmotnost  253 kg
Maximální zatížení  174 kg
   
# Rám
Typ rámu kosočtverečný
Přední odpružení teleskopická vidlice
Zdvih předního odpružení 109 mm
Zadní odpružení kyvné rameno
Zdvih zadního odpružení 120 mm
Zadní tlumič tlumič plněný dusíkem
Rozměr přední pneumatiky 120/70 ZR17 (58W) Radial
Rozměr zadní pneumatiky 180/55 ZR17 (73W) Radial
   
# Značky pneumatik
Bridgestone přední: BT57F RADIAL G zadní: BT57R RADIAL G
Dunlop přední: D205FJ zadní: D205G
Michelin přední: MACADAM 90X S zadní: MACADAM 90X S
   
Přední brzda hydraulická, dva kotouče s 3-pístkovým třmenem
Zadní brzda hydraulická, jeden kotouč s 3-pístkovým třmene
Úhel přední vidlice 25° 
Závlek 99 mm 
Palivová nádrž 24,0 l 
   
# Motor
Vrtání a zdvih 79,0 x 58,0 mm 
Zdvihový objem 1.137 cm3 
Kompresní poměr 11,0:1 
Ventilový rozvod řetězem DOHC 
Otvírání sacího ventilů o 1 mm 17° před horní úvratí 
Zavírání sacího ventilů o 1 mm 40° za dolní úvratí 
Otvírání výfukových ventilů o 1 mm 40° před dolní úvratí 
Zavírání výfukových ventilů o 1 mm 10° za horní úvratí 
Mazací systém tlakový s mokrou klikovou skříní 
Typ olejového čerpadla dvoukolové zubové 
Chladicí systém kapalinový 
Vzduchový filtr papír 
Klikový hřídel jednodílný 
Suchá hmotnost motoru 83,0 kg 
Uspořádání válců čtyři válce v řadě, odklon 30° od svislé osy 
   
# Příprava palivové směsi
Typ PGM-FI (programované vstřikování) 
Průměr škrticích klapek 42 mm 
   
# Přenos hnací síly
Typ spojky vícelamelová, mokrá 
Ovládání spojky hydraulicky 
Převodovka 6-stupňová, stálý záběr 
Primární převod 1,571 
Výstupní převod 2,647 
   
# Převodové poměry rychlostních stupňů
První 2,769 
Druhý 2,000 
Třetí 1,579 
Čtvrtý 1,333 
Pátý 1,167 
Šestý 1,042 
Kulisa řazení vratný systém ovládaný levou nohou, 1-N-2-3-4-5-6
   
# Elektroinstalace
Systém zapalování tranzistorové, počítačem řízené s elektrickým předstihem
Systém startování elektrickým spouštěčem 
Dobíjení třífázový alternátor 
Regulátor/usměrňovač tyristorový, plné usměrnění 
Systém osvětlení bateriový 
   
# Mazací systém
Objem motoru při vypouštění 3,8 l
  při rozebrání 4,6 l
  po výměně filtru 3,9 l
Doporučený motorový olej Honda GN4 4-taktní nebo ekvivalentní olej 
Třída API SF nebo SG 
Viskozita SAE 10W-40 
Tlak oleje na snímači 490 kPa při 5.400 ot/min. 
   
# Rotor olejového čerpadla
Dopravní čerpadlo vůle okraje max. 0,15
  vůle těla 0,15-0,21
  stranová vůle 0,04-0,09
Chladicí čerpadlo vůle okraje max. 0,15
  vůle těla 0,15-0,21
  stranová vůle 0,04-0,09
   
# Palivový systém (PGM-FI)
Číslo typu škrticí klapky GQ 40 D
Startovací podtlak 20 mm Hg
Základna škrticí klapky pro synchronizaci  č. 3
Volnoběžné otáčky 1.100 ± 50
Vůle plynové rukojeti 2 - 6 mm 
   
Odpor čidla teploty vstupního vzduchu (při 20°C 1 - 4 kΩ
Odpor čidla teploty chladicí kapaliny (při 20°C 2,3 - 2,6 kΩ
Odpor vstřikovačů paliva (při 20°C 13,0 - 14,4 kΩ
Odpor elektromagnetického ventilu (při 20°C 20 - 24 Ω
Vrcholové napětí pulzního generátoru vačky (při 20°C min. 0,7 V
Vrcholové napětí pulzního generátoru zapalování (při 20°C min. 0,7 V
Absolutní tlak v sacím potrubí při volnoběhu  200-250 mm Hg
   
Tlak paliva při volnoběhu do roku 1999 294 kPa
  od roku 1999 343 kPa
Průtok palivového čerpadla (při 12 V)  min. 220 cm3 za 10 sekund
   
# Chladicí systém
Objem chladicí kapaliny chladič a motor 3,2 l
  vyrovnávací nádržka 1,1 l
Uvolňovací tlak víčka chladiče 108-137 kPa
Termostat začátek otevírání 80° - 84° C
  plné otevření 95° C
  krok ventilu 8 mm
Doporučené chladivo vysoce kvalitní nemrznoucí ethylenglykolová směs s obsahem antikorozních přísad
Standardní koncentrace chladiva 50 % směs s měkkou vodou 
   
# Hlava válců a ventily Standard Servisní limit
Komprese válců 1.275 kPa při 350 ot/min  
Zakřivení hlavy válců   0,10
   
Ventily a jejich vodítka    
Ventilová vůle (S) 0,16 ± 0,03  
Ventilová vůle (V) 0,22 ± 0,03  
Vnější průměr dříků (S) 4,975 - 4,990 4,965
Vnější průměr dříků (V) 4,960 - 4,975 4,950
Vnitřní průměr vodítek (S) 5,000 - 5,012 5,040
Vnitřní průměr vodítek (V) 5,000 - 5,012 5,040
Vůle vodítko - ventil (S) 0,010 - 0,037  
Vůle vodítko - ventil (V) 0,025 - 0,052  
Průmět vodítek na hlavu válců (S) 16,3 - 16,5  
Průmět vodítek na hlavu válců (V) 16,3 - 16,5  
Šířka ventilových sedel (S,V)  0,90 - 1,10  
Volná délka pružin - Vnitřní (S, V) 37,4  
Volná délka pružin - Vnější (S, V) 40,6  
Zdvihátka - Vnější průměr 25,978 - 25,993 25,97
Zdvihátka - Vnitřní průměr vývrtu 26,010 - 26,026 26,04
Vačkový hřídel - Výška vačky (S) 38,42 - 38,50 38,12
Vačkový hřídel - Výška vačky (V) 38,38 - 38,46 38,08
Vačkový hřídel - Házivost   0,05
Vačkový hřídel - Olejová vůle 0,020 - 0,074 0,10
   
# Spojka a příslušenství Standard Servisní limit
Doporučená spojková kapalina DOT 4  
Hlavní spojkový válec - Vnitřní průměr válce 12,700 - 12,743 12,760
Hlavní spojkový válec - Vnější průměr pístu 12,657 - 12,684 12,650
Volná délka spojkové pružiny 57,4 56,2
Tloušťka třecí lamely - A1 3,72 - 3,88  3,50
Tloušťka třecí lamely - A2 3,72 - 3,88 3,50
Deformace třecího talíře   0,30
Vnější vodítko spojky - Vnitřní průměr 28,000 - 28,021 28,031
Vnější vodítko spojky - Vnější průměr 34,975 - 34,991 34,965
Vnější průměr klikového hřídele u spojky 27,980 - 27,993 27,970
   
# Vidličky a hřídel řazení Standard Servisní limit
Vidlička - Vnitřní průměr 12,000 - 12,021 12,030
Vidlička - Tloušťka čelistí 5,93 - 6,00 5,90
Vnější průměr hřídele řazení 11,957 - 11,968 11,950
   
# Spojka alternátoru/startéru Standard Servisní limit
Vnější průměr hnaného válečku startéru 51,699 - 51,718 51,684
   
# Kliková skříň / písty / válce Standard Servisní limit
Válec
Vnitřní průměr 79,000 - 79,015 79,100
Ovalita   0,10
Kuželovitost   0,10
Deformace   0,05
   
Píst, pístní kroužky
Poloha kroužku značka "IN" směrem k sací straně 
Vnější průměr pístu 78,970 - 78,990 78,900
Měřicí bod průměru 15 mm od pístního čepu 
Vnitřní průměr vývrtu čepu 19,002 - 19,008 19,030
Vnější průměr čepu 18,994 - 19,000 18,984
Vůle mezi čepem a vývrtem 0,002 - 0,014  
Vůle mezi horním kroužkem a drážkou 0,030 - 0,065 0,08
Vůle mezi druhým kroužkem a drážkou 0,015 - 0,045 0,06
Mezera mezi konci kroužků - Horní 0,20 - 0,35 0,50
Mezera mezi konci kroužků - Druhý 0,40 - 0,55 0,70
Mezera mezi konci kroužků - Olej. 0,2 - 0,8 1,0
Vůle mezi válcem a pístem 0,010 - 0,045  
Vnitřní průměr užšího konce ojnice 19,030 - 19,051 19,061
Vůle mezi ojnicí a pístním čepem 0,030 - 0,057  
Olejová mezera klikového čepu 0,030 - 0,052 0,062
 
# Klikový hřídel / převodovka / vyvažování Standard Servisní limit
Klikový hřídel    
Stranová vůle 0,05 - 0,20 0,30
Házivost   0,30
Olejová vůle ložiska 0,017 - 0,035 0,045
   
Převodovka - Vnitřní průměr ozubených kol
M5, 6 31,000 - 31,025 31,040
C1 26,000 - 26,021 26,040
C2, 3, 4 33,00 - 33,025 33,040
   
Převodovka - Vnější průměr objímky
M5, 6 30,950 - 30,975 30,930
C2 32,955 - 32,980 32,930
C3, 4 32,950 - 32,975 32,930
Převodovka - Vnitřní průměr objímky
M5 27,985 - 28,006 28,020
C2 29,985 - 30,006 30,020
Převodovka - Vůle objímka - kolo
M5, 6 0,020 - 0,062 0,100
C2 0,020 - 0,070 0,110
C3, 4 0,025 - 0,075 0,110
Převodovka - Vnější průměr čepu
M5 27,967 - 27,980 27,957
Převodovka - Vnější vodítko spojky 27,980 - 27,993 27,970
Převodovka - Vnější průměr protihřídele
 C2 29,967 - 29,980 27,957
Převodovka - Vůle objímka - hřídel
M5 0,005 - 0,039 0,080
C2 0,005 - 0,039 0,080
 
# Přední kolo / odpružení / řízení Standard Servisní limit
Minimální hloubka dezénu   1,5
     
Tlak v pneumatice za studena  
Do 90 kg 290 kPa  
Do max. 290 kPa  
Axiální házivost   0,20
     
Házivost disku kola 
Radiální   2,0
Axiální   2,0
     
Tlumiče  
Volná délka pružiny 232,9 228,2
Směr pružiny užší konec dolů  
Házivost trubice   0,20
Doporučený olej Pro Honda Suspension Fluid SS-8
Výška hladiny oleje 142  
Kapacita 483 ± 2,5 cm3  
Moment ložiska hlavy řízení 10 - 15 N  
 
# Zadní kolo / odpružení Standard Servisní limit
Minimální hloubka dezénu   2,0
   
Tlak v pneumatice za studena
Do 90 kg 290 kPa  
Do max. 290 kPa  
Axiální házivost   0,20
   
Házivost disku kola 
Radiální   2,0
Axiální   2,0
   
Sekundární řetěz
Délka/spoj DID DID50ZVS-110LE 
  RK RK50LFOZ1-110LE 
Vůle 25 - 35 50
   
Tlumič
Délka instalované pružiny 209,1  
   
# Hydraulické brzdy Standard Servisní limit
Přední  
Brzdová kapalina DOT4 
Tloušťka kotouče 5,0 4,0
Házivost kotouče   0,3
Vnitřní Ø 1. hlavního válce 12,700 - 12,743 12,760
Vnější Ø 1. hlavního pístu 12,657 - 12,684 12,650
Vnitřní Ø 2. hlavního válce 14,000 - 14,043 14,055
Vnější Ø 2. hlavního pístu 13,957 - 13,984 113,945
   
Vnitřní Ø válce brzdiče  
Pravý Horní 27,000 - 27,050 27,060
Pravý Střední 22,650 - 22,700 22,710
Pravý Dolní 25,400 - 25,450 25,460
Levý Horní 25,400 - 25,450 25,460
Levý Střední 22,650 - 22,700 22,710
Levý Dolní 22,650 - 22,700 22,710
   
Vnější Ø pístků brzdiče  
Pravý Horní 26,916 - 26,968 26,910
Pravý Střední 22,585 - 22,618 22,560
Pravý Dolní 25,318 - 25,368 25,310
Levý Horní 25,318 - 25,368 25,310
Levý Střední 22,585 - 22,618 22,560
Levý Dolní 22,585 - 22,618 22,560
   
Zadní  
Brzdová kapalina DOT4  
Výška brzdového pedálu 65  
Tloušťka kotouče 5,0 4,0
Házivost kotouče   0,30
Vnitřní Ø hlavního válce 17,460 - 17,503 17,515
Vnější Ø hlavního pístu 17,417 - 17,444 17,405
   
Vnitřní Ø válce brzdiče  
Přední 22,650 - 22,700 22,710
Střední 25,400 - 25,450 25,460
Zadní 22,650 - 22,700 22,710
   
Vnější O pístků brzdiče  
Přední 22,585 - 22,618 22,560
Střední 25,318 - 25,368 25,310
Zadní 22,585 - 22,618 22,560
   
# Baterie / dobíjení
Baterie  
Kapacita 12V - 10Ah  
Proudová ztráta max. 0,2 mA  
Napětí - Plně nabitá 13,0 - 13,2V  
Nabíjet při 20 °C méně než 12,3V  
   
Nabíjecí proud  
Normální 0,9A / 5 - 10 h  
Rychlo 4,0A / 0,5 h  
   
Alternátor  
Kapacita 0,46 kW / 5.000 ot/min.  
Odpor nabíjecí cívky (20 °C) 0,1 - 1,0 Ω  
   
Zapalování  
Zapalovací svíčky Do r. 1999 CR9EHVX - 9 (NGK)
  Po r. 1999 IMR9A - 9H (NGK)
Vzdálenost mezi elektrodami 0,80 - 0,90 mm  
Maximální napětí zapalovací cívky min. 100 V  
Maximální napětí pulzního generátoru min. 0,7 V  
Časování zapalování (značka F) Do r. 1999 12 ° před horní úvratí při volnoběhu
  Po r. 1999 8 ° před horní úvratí při volnoběhu
   
# Elektrický startér Standard Servisní limit
Délka kartáčků startéru 12,0 - 13,0 4,5
   
# Žárovky / přístroje / spínače
Žárovky    
Přední světlo - Dálkové 12 V - 55 W  
Přední světlo - Potkávací 12 V - 55 W  
Brzdové/koncové světlo Do r. 1999 2 x 12 V - 21/5 W
  Po r. 1999 2 x 12 V - 32/3CP
Přední směrová světla  2x 12 V - 32CP
Osvětlení RZ  12 V - 4CP
Osvětlení přístrojů Do r. 1999 4 x 12 V - 1,7 W
  Po r. 1999 2 x 12 V - 1,4 W
Kontrolka směrových světel Do r. 1999 2 x 12 V - 3 W
  Po r. 1999 LED
Kontrolka dálkového světla Do r. 1999 2 V - 3 W
  Po r. 1999 LED
Kontrolka neutrálu Do r. 1999 12 V - 3 W
  Po r. 1999 LED
Kontrolka tlaku oleje Do r. 1999 12 V - 3 W
  Po r. 1999 LED
Kontrolka PGM-FI Do r. 1999 12 V - 3 W
  Po r. 1999 LED
   
Pojistky
Hlavní pojistka 30 A 
Pojistka PGM-FI 30 A 
Podřízené pojistky 2 x 20 A, 5 x 10 A 
   
Nejvyšší napětí tachometru min. 10,5 V 
   
Odpor teplotního čidla
Při 80 °C 47,5 - 56,8 kΩ 
Při 120 °C 14,9 - 17,3 kΩ 
   
Odpor čidla množství paliva
Plná nádrž 4 - 10 Ω 
Prázdná nádrž 81 - 91 Ω 
   
Spínač ventilátoru
Spuštění 98 - 102 °C 
Zastavení 93 - 97 °C 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

barva písma / pozadí

(Dan, 7. 2. 2011 14:28)

Skvělá stránka, škoda že je díky barvám nečitelná.

petr

(petr, 28. 12. 2009 20:32)

Zdarvim panove potreboval bych poradit nefungujou mi dve polohy prepinani ventilatoru u hondy civic nevite nahodou co s tim muze byt?Jestli nekdo poradi napiste mi na Badajpetr@seznam.cz