Jdi na obsah Jdi na menu
 


Tak tahle ta za to všechno může. Koupil jsem ji jen z důvodu, že jsem si chtěl jen tak zajezdit a že ji na podzim prodám a bude. Jenže to byl omyl, po pár desítkách najetých km jsem zjistil že to nebude jen tak a že jsem tomu propad ;-)))

Jezdil jsem jak jen to šlo, ve dne i v noci no jenže při jedné delší vyjížďce to v mé Aprilce začalo rachotit, zastavil jsem po chvíli zkoumání jsme nic nenašli tak jsem nastartoval že pojedu dál, jenže jak jsem zaředil tak v tom zarachtilo chcíplo a bylo.Už nešlo ani vyřadit ani přeřadit. V servisu zjistili, že se vysipalo ložisko v převodovce a to vylámalo zuby na kolech v převodovce. No vzhledem k ceně opravy jsem se rozhodl, že ji nebudu opravovat a radši rovnou koupím něco jiného a silnějšího, a že tohle mé první moto půjde do světa na náhradní díly.

 

Obrazek

 

 

Koupena 13.7.2008

poslední záchvěv 24.8.2008

najel jsem na ni 5368km

 

Obrazek

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazek

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazek

 

 

 

 

 

 

 

 

Technické specifikace tohoto motocyklu:

 

MOTOR
Dvoudobý zážehový kapalinou chlazený jednoválec s rozvodem pístem a jazýčkovým ventilem s elektronicky řízenou přívěrou výfukového kanálu uložený svisle napříč. Vrtání a zdvih 54 x 54,5 mm, zdvihový objem 124,8 cm3. Válec a hlava válce z lehké slitiny, činná plocha válce potažena nikasilem Gilnisil. Kompresní poměr 12,5 : 1. Největší výkon 22,7Kw/31koní při 10 000/min, největší točivý moment 17 N.m při 9500/min  Karburátor Dell'Orto PHBH 28 BD s válcovým šoupátkem a průměrem difuzoru 28 mm. Elektronicky řízené bezdotykové digitální zapalování CDI s programovou regulací předstihu zážehu. Elektrický spouštěč. Alternátor 12 V/180 W, akumulátor 12 V/9 A.h.

 
 
PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ
Primární převod ozubenými koly 3,315. Vícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním. Šestistupňová převodovka s postupovým přímým řazením nožní páčkou. Převodové poměry 3,000 - 2,071 - 1,588 - 1,316 1,143 - 1,045. Sekundární převod 2,353 částečně krytým řetězem s "O" kroužky.
 
 
PODVOZEK
Dvojitý páteřový leštěný rám svařený z odlitků a tažených profilů z lehké slitiny. Přední kolo vedeno v teleskopické vidlici typu Upside Down s nosníky o průměru 40 mm s nastavitelnou tuhostí i útlumem. Zdvih kola 120 mm. Zadní kolo uloženo ve výrazně vzhůru prolomené asymetrické kyvné vidlici z tenkostěných odlitků a profilů z lehké slitiny s jedinou centrálně umístěnou široce seříditelnou pružicí a tlumicí jednotkou a pákovým převodem. Zdvih kola 120 mm. Kotoučové brzdy Brembo s plovoucími kotouči a kapalinovým ovládáním. Třecí segmenty ze spékaného kovu. Vpředu jednoduchá o průměru 320 mm vzadu jednoduchá o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Pětipaprsková kola z lakované lehké slitiny 2,50 x 17 vpředu a 3,00 x 17 vzadu. radiální bezdušové pneu vpředu 100/80 ZR 17, vzadu 130/70 ZR 17. Palivová nádrž o objemu 14 l, z toho 3,5 l zásoba, elektrické čerpadlo paliva uvnitř Nádrž oleje odděleného mazání o objemu 1,4 l.
 
 

ZBYTEK

Délka 2100 mm, šířka 780 mm, výška 1120 mm, rozvor kol 1390 mm, světlá výška 135 mm, výška sedla nad zemí 805 mm. Hmotnost bez náplní 146 kg. Užitečná hmotnost 180 kg.

Maximální rychlost 160Km/h

Spotřeba v průměru cca 6l/100km

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Dellorto PHBH 28

(Monty, 22. 2. 2009 14:30)

jo a tadyk je kdyžtak můj meil: mareckooo@seznam.cz

Dellorto PHBH 28

(Monty, 22. 2. 2009 14:07)

Čau, chtěl bych se zeptat, jak správně seřídit tento karburátor, Mám Cagivu Super City 125, a mám tam Dellorto PHBH 28, na sitič mě jede normálně, ale bez sitiče se mě někdy nechcou zvednou otáčky z menších do větších, chová se jako by se dusila, a když přidávám opravdu pomalinku plyn, tak už to pak roztočím, ale dřív mě to tak nedělalo, tak se chci zeptat, zda to není karburátorem - jeho seřízením. Díky moc za radu..=)